linneancarlsson

Alla inlägg under februari 2014

Av Linnéa Carlsson - 27 februari 2014 17:15

Idag när jag absolut inte har gjort någonting så har jag kommit på att lov ändå är as chill haha! Man behöver inte gå upp kl 6 för att komma i tid till skolan, man behöver inte stressa ihjäl sig för att hinna med alla läxor, man behöver inte gå och lägga sig en viss tid för att orka med allt. Man kan göra precis vad man vill som jag gjorde idag t.ex För jag ligger fortfarande kvar i sängen och har inte gjort ett skit mer än att ha ätit frukost! Haha! Men imorn har jag träning igen och det ska bli grymt kul även om jag hade det igår oxå men jag har inte vart där på ett tag innan så jepp! Ha det bra byebye!

Av Linnéa Carlsson - 27 februari 2014 01:04

Hej förlåt för sämsta uppdateringen ever men jag håller på att skriva en sammanfattning av London så jag hoppar verkligen att ni har tillräckligt med tålamod så jag kommer bättra mig efter det inlägget! Byebye!

Av Linnéa Carlsson - 21 februari 2014 00:02

Nu är vi framme och har varit väldigt länge... Har redan slösat nästan 400 kronor på bara två saker och jag som blukar vara snål... Menmen jag kmr använda det iaf! Just nu ligger jag i sängen för vi ska upp tidigt som fan imorn och gå på stan igen haha men jag har bestämt mig att inte vara snål. Men jag prutade lite ändå för det va så jäkla dyrt, en keps kostade 30 pund och jag kände inte att det var värt det så jag prutade till 15 ist haha! Kommer inga bilder förens jag är hemma igen och har shoppat klart! Men god natt!

Av Linnéa Carlsson - 20 februari 2014 08:06

Hej! Du sitter jag i bilen på väg till Norge för vi ska ta flyget från Norge till London så nu blir det bil i 3 timmar! Inte jätte kul men det blir det nog när vi väl är framme i London! Hörs sen byebye!

Av Linnéa Carlsson - 20 februari 2014 08:05

Hej! Du sitter jag i bilen på väg till Norge för vi ska ta flyget från Norge till London så nu blir det bil i 3 timmar! Inte jätte kul men det blir det nog när vi väl är framme i London! Hörs sen byebye!

Av Linnéa Carlsson - 19 februari 2014 15:26

Hejhej! Nu sitter jag på golvet och packar för imorn åker vi till London och jag är SÅ spänd kommer nog upp en video på youtube sen! Puss o kran skumbanan!

Av Linnéa Carlsson - 18 februari 2014 22:48

Hejhej allihopa! Jag har inget kul att skriva om idag för det ända jag har gjort är läxor. Så jag tänkte att jag kunde berätta varför jag skaffade den här bloggen ist.
Jag har haft en miljon bloggar tidigare men alla utom en blev bara trams och den som inte blev trams blev hackad? så det har inte gått så bra för mig med bloggandet. Men nu har jag haft ett uppehåll i ett halv år för att jag inte har orkat med det mer. Men idag när jag satt i badet haha, så kom jag på att jsg ville börja blogga igen och mina tidigare bloggar har varit på devote. Men nu ville jag testa något nytt, men vi får se hur det går... Jag tycker iaf att det ska bli kul att börja igen. Men hoppas inte att det här var för tråkigt men vi hörs!
//Linnéa!

Vill ha sommar!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Jag heter Linnea & är 14 år. På fritiden tränar jag cheerleading, sjunger och håller på med youtube. Här kommer du få läsa om:
•min vardag
• mode
• träning
•se foton
Och mycketmycket mer! Hoppas du gillar det!😘

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards