linneancarlsson

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Linnéa Carlsson - 2 mars 2014 22:58

Hajsan idag har jag vart med micka och vi var ute och fotade lite kan tyvär inte lägga upp några bilder idag för min dator dampar men kanske imorn vi får se. Men sedan var jag på träning.
Jag tänkte göra en lista över 5 dåliga saker med söndagar, så Stay Right Here If It Sounds Fun!

1~ det e sista lediga dagen på 5 dar
2~ det e sista dagen hos mamma/pappa
3~ man måste lägga sig i tid -.-
4~ det e sista dagen på helgen
5~ man måste upp i tid dagen efter

Av Linnéa Carlsson - 2 mars 2014 00:36

Halloj! Bloggade inte igår för jag kände mig så jäkla trött så jag gick och la mig vid halv elva men ändå somnade jag inte förens vid tre? men imorse väckte pappa mig vid sju och jag var helt död, men jag lyckades släpa mig ur sängen tillskjut haha. Vi gick upp så tidigt för att Ida min lillasyster skulle på match. Sen kollade jag på hennes match och det var dö tråkigt flr jag hatar att kolla på innebandy men det är kul att speak haha. Senare åkte vi hem till min bonus mammas mamma och åt jätte god mat, och åket hem igen efter nåra timmar.
Jag tror helt seriöst att när jag bloggar så somnar jag mkt enklare, har ingen aning om varför men så e det. Byebye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Jag heter Linnea & är 14 år. På fritiden tränar jag cheerleading, sjunger och håller på med youtube. Här kommer du få läsa om:
•min vardag
• mode
• träning
•se foton
Och mycketmycket mer! Hoppas du gillar det!😘

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards