linneancarlsson

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Linnéa Carlsson - 3 mars 2014 21:55

Hej idag fredagen vart lika tråkig som alla andra vanliga skoldagar. Jag vaknade jag åt frukost jag gick till skolan jag hade lektioner jag gick hem osv. Men en ska var annorlunda, vi har fått en ny kille i klassen men inget annat. Men när jag kom hem så kom jag på att jag ville börja träna mer och försöka få kroppen jag alltid har drömt öm, men antagligen kommer det inte att täcks med att jag tränar mer för jag äter så sjukt nyttigt mat oh så,men men, jag vill iaf försöka. Så först kollade jag åldersgränsen på gym men det var 16 utan vuxen och mina föräldrar är inär så sportinga av sig så det går inte. Men jag tänker börja gå ut och springa varje dag iaf och hoppas att det hjälper lite iaf. Men öm ni har nåt tips, skriv snälla i kommentarerna. Tack godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Jag heter Linnea & är 14 år. På fritiden tränar jag cheerleading, sjunger och håller på med youtube. Här kommer du få läsa om:
•min vardag
• mode
• träning
•se foton
Och mycketmycket mer! Hoppas du gillar det!😘

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards